torstai 16. lokakuuta 2014

Ihanat miehet kaupoissa

Sä ostat näköjään tommosia porkkanoita. Tykkäätkö sä porkkanoista? Syötkö sä niitä usein?

Mitähän jännää mä keksisin tästä jugurtista ja myslistä tänään? Olisko sulla ideoita?

Jauhelihaa! Mäkin ostin eilen jauhelihaa! Uskomatonta! Pitäisköhän meidän mennä kahville joskus?

Näytät vahvalta. Haittaisikohan sun tyttöystävää, jos auttaisit mua kantamaan tätä koria, kun tää on aika painava?

Anteeksi, satuin huomaamaan, että olet mies. Osaisitkohan auttaa mua, kromosomini estävät mua käsittämästä millaisia sulakkeita tarvitsen.


Hei, ajattelin vaan, että kun sulla näyttää olevan siinä nakkeja ja mulla on tässä näitä sämpylöitä, niin mitäs jos yhdistettäis tavaramme?

Kauheen isoissa pusseissa ne myy näitä munkkeja, en varmaan millään jaksa syödä kaikkia yksin. Onko sulla suunnitelmia tälle illalle, vai kiinnostaisko mun munkit?

Voisiko joku kertoa, mitä olisi pitänyt sanoa sille komealle miehelle K-Marketissa äsken? Olisin halunnut, että meistä olisi tullut se maailman ensimmäinen myyttinen pari, joka oikeasti tapasi ruokakaupassa.

1 kommentti: