torstai 24. tammikuuta 2019

Mitä opin tänään

Pankista on nyt suositeltu minulle useamman kerran perheenjäsenen hankkimista. Pidän ajatusta kannatettavana. Sitä ennen pitää kuitenkin fiksuuntua hieman. Jos sattuu olemaan vähän digihölmö kuten minä, saattaa nimittäin pitää ainoana tunnistautumisvälineenään mobiiliverkkopankkitunnuksia, vaikka omistaa vain yhden mobiililaitteen. Kun ainoa laite sitten hajoaa, elämä muuttuu hetkeksi kovin vaikeaksi.

"Kannattaa asentaa tunnuslukuohjelma myös jonkun perheenjäsenen puhelimeen" sanoi minulle jokainen niistä neljästä pankki-ihmisestä, jonka kanssa chattasin tai puhuin puhelimessa aiheesta. Kerroin viimeiselle heistä, että koirani saa kännykän vasta kun menee kouluun. Lupasivat lähettää tunnuslukulaitteen. Parempi sekin kuin ei mitään. Odotan jo innolla millaisia lomakuvia laitamme tunnuslukulaitteeni kanssa Facebookiin kesällä.


3 kommenttia:

  1. :D Nauroin. Hyvä kommentti koirasta. Minulla on sen sijaan se pankkiongelma, että jos haluan avata lapselleni oma pankkitili, minun pitäisi ensin hankkia hänelle isän allekirjoittamaan sopimuksen. :P

    (Näin ainakin nettisivujen perusteella, asia varmaan järjestyy kun otan yhteyttä pankkiin.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voin kyllä lainata sulle puolisoani tunnuslukulaitetta. Hän varmasti voi hoitaa myös isän roolin.

      Poista
    2. Kiitos, olipa ystävällistä! Varmaan näyttää hyvältä minunkin Facebook-seinällä. #fatherandson #thankful #blessed #together #family #tunnuslukulaite

      Poista