maanantai 21. heinäkuuta 2014

Telkkari-ilta

Sipsit kulhoon ja nenäliinat riviin, ykköseltä tulee tänään puoli kymmeneltä dokumentti nelikymppisestä naisesta, joka tekee lapsen yksin! Olen tainnut nähdä tämän jo aiemmin, mutta mitäpä siitä. Olisi hauskaa vaihtaa ajatuksia dokkarista, kirjoitelkaahan!

Poden tällä hetkellä ihan kamalan huonoa omatuntoa siitä etten halua osallistua vauvaperhetoimintaan. En ole saanut aikaiseksi edes mennä tapaamaan uusimpia painoksia. En jaksa nyt käydä läpi niitä fiiliksiä, joita pienen vauvan pitäminen sylissä toisinaan saa aikaan. Olen itsekäs ja vietän lomaani tekemällä muita asioita. Ikävä kyllä se tarkoittaa, että teen niitä sitten pääasiassa yksin. Tänään ajattelin kokkailla jotain oikein hyvää ja pestä lopultakin petivaatteet. Pyöräily ja jätski ovat myös ohjelmassa. Koira on ex-miehelläni, joten olen vapaa tekemään ihan mitä vain. Hauskaa ja outoa.

3 kommenttia:

  1. Muistin oikein, olin nähnyt dokumentin useampaan kertaan jo aiemmin. Viimeksi kun katsoin, lapsen hankkiminen yksin taisi olla enemmän pinnalla, koska muistan katsoneeni ihan eri silmillä.. Luullakseni olen vakavissani sen suhteen, että en halua hankkia lasta yksin, koska aihe ei enää tunnu koskettavan minua juurikaan. Päähenkilön elämä tuntui aika vieraalta. Ei minulla olisi tuollaisia tukiverkostoja, en usko että jaksaisin. Tuntuisi kamalan surulliselta olla yksin raskaana. Voi tietysti olla, että jos tilanne on tämä viiden vuoden kuluttua, ajattelen taas toisin…

    VastaaPoista