keskiviikko 1. heinäkuuta 2020

Ei olla yksin

Katsokaa mitä sain! Kukkalähetti oli käynyt, kun olin lenkillä.




Siis nyt en kyllä kestä! Pillitän täällä ihan valtoimenani 😭. Ystävä oli ajatellut minua, ja halusi piristää. Mukana oli korttikin, mutta en nyt laita siitä kuvaa tähän, koska sitten tekin pillitätte 😄. Kuinka huomaavaista! Kuinka tärkeää! Tuntuu siltä, etten ole yksin. Kiitos M, olet ihana 💖💖💖!

Nyt kun olen uskaltanut puhua surustani ja hoidoista pikku hiljaa avoimemmin, olen saanut tukea. Se on hirveän tärkeää ja on auttanut paljon. Olen onnekas. Toivottavasti teillä muillakin on lähellä ihmisiä, jotka kulkevat matkalla mukana, me kaikki tarvitsemme sitä. Jos heitä ei lähipiiristä vielä löydy, netistä löytyy. Jos ette tiedä mistä aloittaa, voin antaa vinkkejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti