maanantai 26. marraskuuta 2018

Nettideittailu ja kommunikaation vaikeudet

Mitä tässä teidän mielestänne lukee?

" 37-vuotias nainen etsii vapaata, koulutettua 35 - 45 -vuotiasta miestä Uudeltamaalta parisuhdetarkoituksessa."

Noin puolet nettideitin miehistä lukee sen näin:

"37-vuotias nainen etsii kihniöläistä 58-vuotiasta naimisissa olevaa automekaanikkoa anaaliseksiin."

Toinen hyvin yleinen lukutapa on

"37-vuotias prostituoitu etsii sokeri-isiä sponssaamaan ulkomaanmatkoja ja merkkilaukkuostoksia."

Jossain kohtaa viestin lähettämisen ja sen tulkinnan välillä tapahtuu mitä ilmeisimmin jokin häiriö. Onko blogin lukijoissa viestinnän ammattilaisia?


(Päivitys: Sillä välin kun kirjoitin tätä tekstiä, minuun oli ottanut deitissä yhteyttä nimimerkki K.yrpä, 53-vuotias mies Etelä-Savosta. Mahtavan luova nimimerkki.)

2 kommenttia:

  1. Löysin blogisi taukosi jälkeen ja olen tosi iloinen, että kerrot taas kuulumisiasi. Jos yhtään lohduttaa, olen lukenut blogiasi vuosia mutten ole koskaan kommentoinut. Olen vain vähän sinua vanhempi mutta olen vuosien varrella miettinyt täsmälleen samoja asioita kanssasi.

    Tähän teki mieli kommentoida siksi, että juuri tällä hetkellä taivastelen taas kerran nettideittimiehiä. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia deittipalveluita mutta aina yhtä huonolla lopputuloksella. Samat jämämiehet vuodesta toiseen, toisaalla ehkä taas samat jämänaiset? Kysyntä ja tarjonta eivät mahdollisten jämien kohtaamisesta huolimatta kohtaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Mulla on edelleen deittiprofiili olemassa, mutta en jaksa edes käydä katsomassa mitä siellä tapahtuu. Viimeksi kun kävin, siellä odotti taas ehdotus sokerisponsorilta. Kuka ihme haluaa ihan sokkona kenet tahansa naisen tähän tarkoitukseen ja on vielä valmis maksamaan siitä? Tässä systeemissä on tosiaankin joku bugi.

      Poista